Sa stoprocentnom sigurnošću možemo reći da je veb dizajn jedno od najlepših yanimanja na svetu. Od gomile ideja, zahteva, kodova i ispravki stvara se nešto unikatno, lični pečat brenda ili pojedinca.
Mi uvek volimo da razgovaramo s klijentom pre nego što ugovorimo posao. Bitno nam je da znamo šta on očekuje i kakve zahteve ima, stoga ćemo i vas, kao potencijalnog klijenta, posavetovati nešto.
Apsolutno uvek zahtevajte dizajn koji odražava vas, vašu kompaniju ili proizvod!
Nebrojeno puta smo bili angažovani za redizajn i klijenti bi mahom govorili da nije baš da su nezadovoljni prethodnim veb dizajnom, ali da jednostavno „to nije to“. Stoga je jako bitno da razgovarate sa dizajnerom, da mu pokažete kakvi sajtovi vam se dopadaju, koje boje i fontovi, kakve fotografije, a najbitnije, koji je cilj potrebno postići veb dizajnom.
Da li je cilj vašeg sajta samo čitanost (online magazin, lični blog), prezentovanje ili prodaja? Koji ljudi su vaša ciljna grupa i šta znate o njima? Koliko godina imaju, kog su obrazovanja, koji su im afiniteti? Kakav tačno efekat želite da ostavite na posetioca koji prvi put dolazi na vaš sajt?
Ovo su neka od pitanja o kojima treba da razmišljate pre nego što angažujete veb dizajnera ili firmu za dizajn ili redizajn vašeg sajta. Jer ako ne znate, čak ni približno, šta želite, dizajner će vam isporučiti nešto nastalo isključivo po njegovom ličnom nahođenju i preferencijama.
Najpre je to sposobnost dizajnera da prepozna karakteristike brenda i u skladu sa tim kreira njegov vizuelni digitalni identitet. Ma koliko veb dizajn bila struka koja zahteva tehničku preciznost i automatizam, ovo je ipak do talenta dizajnera. Mnogima od nas se desilo da odemo na sajt za dostavu hrane, a da on izgleda toliko hladno i odbojno, kao da isporučuje stomatološke alate.
Tu je zatim balans između dizajna i funkcionalnosti. Može da se desi da je programerski deo odrađen perfektno, ali da „na oko“ to ne izgleda reprezentativno. Stoga je bitno da dizajner i programer budu kompatibilni, da prate jedan drugog i da naprave pomenuti balans između dobrog dizajna i funkcionalnosti.
Naposletku, tu je i korisnički doživljaj. Kada dođe na vaš sajt, posetilac treba da se oseti prijatno. Ne samo to, sajt treba da bude koncipiran tako, da se posetilac na njemu snalazi intuitivno, odnosno, da ne mora da nagađa gde je „cenovnik“ ili „drugi o nama“, na primer.
Na našem blogu u tekstu „Šta je bounce rate“ naveli smo šta je to što odbija posetioce s vašeg sajta toliko da čak ni ne požele da otvore neku drugu stranicu. Jedna od glavnih stavki koje odbijaju posetioce je loš dizajn jer on doslovce „bode oči“.
Nakon devedesetih, kada su sajtovi ličili na Excel tabele, pa dvehiljaditih i silnih banera i pop-upova, zakoračili smo u eru svedenog, kompaktnog, funkcionalnog dizajna. Istina, trendovi se smenjuju munjevitim brzinom, međutim, ovo su smernice kvalitetnog i modernog veb dizajna:
Naša tri iskusna, a nadasve talentovana dizajnera će vam pomoći upravo u tome: da vaš sajt bude uživanje za gledanje! Pažljivo ćemo saslušati sve vaše smarnice navedene na početku, i predložiti najbolje moguće rešenje koje je simbioza vaših afiniteta i najnovijih trendova. Kontaktirati nas možete ovde, a pored re/dizajna isporučujemo kompletan vizuelni brending, od logotipa do vizit kartice.
Ukoliko vam je ovaj tekst bio koristan, sigurno će biti i vašim prijateljima pa vas molimo da ga podelite na vašoj društvenoj mreži. Hvala!
Pročitajte na šta treba da obratite pažnju u 2019 godini....
Zašto su backlinkovi i dalje najvažniji za optimizaciju sajta...
Kada SEO počinje da generiše veću prodaju, kad dolazi rangiranje...