SEO STRATEGIJA 2017

SEO strategija za 2017 godinu

2017. godina za SEO će biti važniji nego ikada

Napredna SEO optimizacija

U prevodu: vreme je za evaluaciju svega što smo do sada naučili o optimizaciji sajtova, kreiranju sadržaja i prisutnosti na društvenim mrežama! Do sada su neki „preživljavali“ jer su se oslanjali samo na SEO ili posete preko društvenih mreža, međutim, taj manir je na izdahu. Ako želite da opstanete – na ovo morate obratiti pažnju!

Ovo je takođe i godina opstanka, jer ukoliko ne budete radili na svim faktorima koje ćemo navesti, brzo ćete potonuti pored ogromne konkurencije koja svakodnevno prati SEO trendove.

On page SEO je bitan koliko i Off page SEO!

Zamislite da prvi put dolazite na neki sajt, preko linka sa društvenih mreža. Stranica je izuzetno dosadna, “gomila” teksta, nigde slike niti podnaslova, font i pozadina su takvi da “zamaraju” oči. Šta ćete uraditi? Otići, naravno, pa ko još ima vremena da se muči sa takvim tekstom pored onoliko zanimljivog sadržaja na internetu?

Ukratko rečeno, zalud vam SEO off page optimizacija i sadržaj vrhunskog kvaliteta ako ste zapostavili sledeće stavke:

  • User Experience: odnosno, kako se posetilac oseća kada dođe na vaš sajt. Da li mu se lako pristupa sa mobilnog aparata, tablet i desktop računara? Da li su tehničko i estetsko u korelaciji? Da li razmišljate kao posetilac?
  • Estetika: kakvi su font i pozadina, koje boje preovladavaju? Da li su u skladu sa onim što radite? Kakve fotografije birate?
  • Call to action: ukoliko neko želi vaš proizvod ili uslugu, da li je jasno naznačeno kako može da je dobije? Da li imate “social media bar”? Opciju komentarisanja teksta? Plugin za najčitanije tekstove ili one slične tematike?

Čak 38% potrošača je izjavilo da bi istog trenutka napustili nezanimljivu veb stranicu, a taj procenat je u konstantnom porastu. Uostalom, koja je poenta povećanja poseta kroz organska pretraživanja da bi vam posetioci samo naprasno otišli?

Ironično je to da što optimizacija pretraživača postaje manje vezana za same pretraživače, ona postaje od veće ukupne važnosti. Nedavna marketinška istraživanja su došla do iznenađujućih rezultata koji su dodatno dokazali koliko je optimizacija važna. Ovde su podaci koji pokazuju da će SEO u 2017. godini biti važniji nego ikada.

Istraživanje ključnih reči i veb ažuriranja postaju sve važniji

Istraživanje ključnih reči bitno za SEO

Prema skorašnjem marketinškom istraživanju koje je sproveo Ascend2, 48% ispitanika iz IT industrije je odgovorilo da je istraživanje ključnih reči najuspešnija SEO taktika, dok je 34% njih navelo veb ažuriranja kao najuspešniju taktiku. Dok je tržište bilo manje zasićeno (što nije bilo tako davno), istraživanje ključnih reči je bilo jednostavno kao ispisivanje 10 relevantnih reči za vašu firmu na vašu veb stranicu i prosto čekanje da se broj poseta poveća. Na zasićenijim tržištima, dublje analize su potrebne kako bi se pronašle prave ključne reči i ključne fraze koje će privući posetioce. Takođe, česta ažuriranja su sada potrebnija nego ikada kako bi vaš veb sajt ostao svež. Biti svež znači biti privlačniji i u toku sa 100 milijardi mesečnih Gugl pretraga.

SEO i dalje donosi veliki povraćaj uloženog - ROI (Return On Investment)

Uprkos raznim navodima i predviđanjima agencija, stručnjaka i eksperata, Guglova ažuriranja i korak ka semantičnijem Internetu nisu dovela do kraja SEO-a; u stvari, desilo se upravo suprotno.

Prema istraživanju koje je sproveo Marketer, 73% marketologa koji rade od kuće i 78% agencija je izjavilo da je SEO doneo ili odličan ili veoma dobar povraćaj uloženog. Veća kompleksnost dolaženja do visokog SERP (Search Engine Result Pages – stranice sa rezultatima pretraživanja) rangiranja i njegovog održavanja je u stvari dovelo do povećanja važnosti profesionalne SEO kompanije na vašoj strani.

Delotvornost se poboljšava: više od 70% ispitanika iz istog istraživanja je izjavilo da se delotvornost SEO-a povećava, a ne smanjuje.

Važnost optimizacije za mobilne uređaje se povećava, i to rapidno!

Broj korisnika mobilnih uređaja je prevazišao broj desktop korisnika na globalnom nivou, a taj jaz će nastaviti da se širi kako uređaji budu postajali sve sofisticiraniji i firme budu počele da obraćaju pažnju na to. Ovde je, generalno, problem što izgleda da kompanije zaostaju. Istraživanje koje je sproveo BrighLocal je dovelo do zaključka da je veća šansa da će većina korisnika mobilnih telefona posetiti veb sajt neke kompanije ako je on optimizovan za mobilne uređaje (što je i logično), mada je opet drugo istraživanje koje je sproveo Marketer pronašlo da samo 33% malih i srednjih preduzeća imaju veb sajt koji je optimizovan za mobilne uređaje. Ove 2017. godine, mobilni uređaji će sigurno dobiti dodatno na značaju što znači da će firme tražiti pomoć od SEO kompanija kako bi išli u korak sa vremenom.

Sigurno nije lako kao što je nekada bilo, ali to ne znači da je išta manje značajno. Kako vreme prolazi i algoritmi postaju sve kompleksniji, SEO će samo dobijati na značaju za firme koje žele da povećaju posetu na svojim veb sajtovima putem Interneta. Ovi statistički podaci pokazuju da će SEO u 2017. godini biti važniji nego ikada pre.

Pročitajte SEO smernice za 2022 godinu

Ukoliko vam je ovaj tekst bio koristan, sigurno će biti i vašim prijateljima pa vas molimo da ga podelite na vašoj društvenoj mreži. Hvala!




SEO smernice za 2022. godinu

Pročitajte na šta treba da obratite pažnju u 2022. godini....


Detaljnije...



Linkbuilding Tutorijal za 2022

Zašto su backlinkovi i dalje najvažniji za optimizaciju sajta...


Detaljnije...



Kad dolaze SEO rezultati?

Kada SEO počinje da generiše veću prodaju, kad dolazi rangiranje...


Detaljnije...

Da li Vam je potreban pouzdan seo partner?

Agencija NetVision vam moze pomoci pri kreiranju nastupa na internetu ili poboljsanju postojeceg nastupa.

SEO Optimizacija Izrada web sajta